Przedsiębiorstwa Komunalnego Nadarzyn Sp. z o.o. zawiesza bezpośrednią obsługę w kasie oraz Biurze Obsługi Klienta od dnia 25.03.2021

Mając na uwadze dynamicznie rozwijającą się sytuację związaną z zagrożeniem koronawirusem COVIT - 19, Zarząd Przedsiębiorstwa Komunalnego Nadarzyn Sp. z o.o. podjął decyzję o zawieszeniu bezpośredniej obsługi w Biurze Obsługi Klienta i kasie do dnia 16.04.2021.

Klienci ze sprawami pilnymi, będą umawiani indywidualnie, na konkretne godziny przyjęcia, po wcześniejszym uzgodnieniu takiego terminu z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

Pracownicy Spółki są obecni w pracy i pozostają do dyspozycji klientów poprzez kontakt telefoniczny (w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek 09.00 – 17.00, wtorek-piątek od 08.00 do 16.00) oraz mailowy: kontakt@pkn.net.pl, bądź też poprzez platformę internetowego Biura Obsługi Klienta.

Wszelkich płatności za faktury prosimy dokonywać w formie przelewu bankowego.

Jednocześnie informujemy, iż zapewniamy mieszkańcom ciągłość dostaw wody i odbioru ścieków.

Na bieżąco będziemy monitorować rozwój sytuacji. Jeżeli nie ulegnie ona zmianie, dopuszczamy możliwość przedłużenia takiej formy obsługi klienta.

Liczymy na Państwa zrozumienie.





Wielkość czcionki
Własny kontrast